onsdag 14 april 2010

lär dig skilja rätt från fel, det är något som inte stämmer

Idag har jag bara pluggat pluggat och pluggat! mycket sånt eftersom jag föredrar att göra det mesta arbete hemma och är ganska slapp i skolan, lättare så. Var ute på promenad med mami också det var nice .. ska göra det varje har jag bestämt, med eller utan mamma. Eftersom jag ständigt fortsätter att bli sjuk har jag valt att köra på det tills jag är HELT frisk så jag kan börja gymma igen. Det var bäst i väst i skolan idag, en kille som rappade på franska chockade mig big time. Det gillade jag. Även en tjej som hade otrolig utrstrålning på scenen, men helt ok röst imponerade på mig. Coolt att göra en sån grej, personligen skulle jag heldre dö än att göra det. Men ingen av dom vann. Nu ska jag hitta kläder till imorgon och sen SOVA. peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar