torsdag 18 februari 2010

i'm blind to you

Idag har jag varit i skolan, och sen bara suttit hemma. Min nya mattelärare tycker att jag ska få VG, vadå press? för övrigt är hon grym men jag vet inte om jag ska ha så höga förväntningar. Tänkte kolla runt lite på fejjan och sen träna och plugga. ´
Läste en artikel om att det blir allt vanligare med kvinnliga nazister, ganska läskigt. Måste säga att jag tycker det är hemskt att läsa om så starkt hat som tjejen i artikeln beskriver att hon och hennes nazist vänner uttryckte mot invandrare varje dag. Är så trött på sånt, om det är något jag aldrig kommer kunna fatta så är det just det. Aporopå det så såg jag en bra film om andra världskriget i skolan, helvetes lång men grymt bra. Den hette schindlers list, ganska snurrig i början men efter ett tag blir den riktigt bra. Aja nu ska jag plugga lite SO och kolla fejjan tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar